Hieronder staan enkele projecten die we hebben ondersteund.

Werkgroep Dementie Vriendelijk Lisse - Bijdrage € 1.500,-

IMG_3057.JPG

De Werkgroep Dementie Vriendelijk Lisse heeft € 1.500 gedoneerd gekregen van het Lokaal Fonds Lisse voor het organiseren van een muzikale middag voor demente ouderen. Tijdens de muzikale middag heeft de Big Band Bollenstreek een glimlach op vele gezichten gegeven.

Onderwatersportvereniging De GuPPen - € 1.500.-

IMG_3172.JPG

In samenwerking met Stichting de Zevensprong organiseert Onderwatersportvereniging De Guppen duikintroducties voor gehandicapten kinderen. Door de bijdrage vanuit het Lokaal Fonds Lisse van € 1.500,- heeft de duikvereniging de juiste materialen kunnen aanschaffen om deze duikintroducties te organiseren.

Jeugdtheaterschool FLores - € 1.500.-

IMG_3147.JPG

Theaterschool Flores bestaat in 2018 vijf jaar en dat vieren ze gedurende de maand september met vele activiteiten om de jeugd in Lisse kennis te laten maken met theater maken. Lokaal Fonds Lisse heeft het zogenoemde Flore5tival gesponsord met een bijdrage van € 1.500,--

Stichting KookSaam - € 1.500.-

IMG_3156.JPG

De Stichting KooKsaam heeft een bijdrage gekregen vanuit het Lokaal Fonds Lisse voor de aanschaf van leermateriaal voor gehandicapten.

Vraag nu een bijdrage voor je project.

-> Bijdrage aanvragen